Found and on that road I've been looking for !

Ända sen jag kom hit i fredags har jag kännt ett lugn i kroppen jag inte trodde att jag kunde känna längre.

Min söndag har varit kanon.
Vaknade i lagom tid, gjorde mig frukost och satte mig ute på terrassen och njöt av solen och miljön.
( Har mitt rum och terassen mot skogen och med en liten klippa som delar av träden en stund så att man kan njuta av en underbar morgonsol. )
Satt kvar. Läste lite inför skolstarten i morgon. Pratade med finaste Elin i telefon och bara njöt av lugnet och hela min livssituation just nu. Var jag är, vad jag gör, vad jag ska göra och vart det är meningen att detta ska ta mig.

I övrigt har dagen flutit på med att läsa igenom en 140 sidig manual om fotboll. Jodå det finns så mycket att lära sig om fotboll för er som inte trodde det..!

Tog mig sen ner till centrum på min nya cykel som jag förövrigt älskade fram tills jag skulle hem. Här är något backigt och en cykel med små hjul är inte optimalt i uppförsbackar. Blev ett xtra träningspass där. Men jag tycker om den ändå! :)

Gick på ett Tribal Yoga pass i eftermiddag och kände mig efter detta pass ännu lugnare och harmoniskare än tidigare idag.

Absolut kommer det bli många och lång tuffa dagar/kvällar/helger under utbildningen men det är jag beredd på. Mer än någonsin.


Kan tänkas att det låter som en tråkig dag för många men
OJOJOJ VAD JAG HAR MÅTT BRA IDAG !!!





Ni får fler och bättre bilder på rum, miljö och cykel snaaaart.


Kommentarer
Postat av: Anette

Ahhhh älskade Camilla! Vilken underbar dag du verkar ha haft! LUGN, hamoni och super bra för dig helt enkelt :)

2011-09-11 @ 03:07:00
Postat av: Camilla

Den var verkligen superbra för mig! :)

2011-09-12 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0