Installerad i Tumba

Okej... Tillbaka i storstan igen! Vem trodde det?

Denna gången har jag bosatt mig i Tumba sydväst om Stockholm. Närmare bestämt 26 min med pendeltåget in till centrum.

Sitter nu på terassen till mitt rum där jag ska vara inneboende hos en familj som efter ett dygn tillsammans verkar riktigt trevliga. Orkar de bara med mig så tror jag att det ska bli väldigt bra.

Anlände i en fullknökad bil igår eftermiddag med morfar och mor. Packade in allt, inhandlade lite mat, kollade runt i området och hade en lugn kväll med lite fotbollstittande.

Tre pers i ett rum med en säng och två liggunderlag med två sjuka hostande, snörvlande människor bäddade för en natt med mycket av allt.
En galen natt och med en inspelad film rikare som jag kommer titta på om och om igen om jag skulle få hemlängtan blev det till slut lördag morgon.
Ett gott skratt förlänger livet och ni har förlängt mitt ordentligt... :)

Idag har det inhandlats en cykel ( kommer bild ) varit på sightseeing runt i storstan och haft en mysig eftermiddag med Ramona.


Nyss hemkommen och sitter faktiskt och njuter av hur bra det känns. Har en bra magkänsla och hoppas på att magen faktiskt känner rätt.





på väg



trött mor



sthlm

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0