Härliga dagar !

Emilia har varit i stan. Träffades och tog en fika på Chokladkoppen på söder. Promenerade runt i stan och mötte upp Bjarne
Emilias sambo och hade en riktigt trevlig middag på en Sushi restaurang vid hötorget.
Dagen efter kom Ronja upp. Så efter skolan tog jag mig in till Kungsholmen och hade en mysig Sushi middag med Ronja och Ramona.
Igår stod det The Ark på schemat. Mötte upp Ronja och Ramona och tog oss till Gröna Lund.
The Ark är ett av mina favoritband live. Brukar alltid bjuda på en grym show men blev lite smått besviken
med tanke på att detta var deras absolut sista gång. Är man van att bli bortskämd av deras främträdande
så är det väl lätt hänt. ;) Är iaf sjukt nöjd med att vi kom dit och såg dem. Mötte sedan upp lite folk och drog hem till Ronja
för lite vin och snack.
Jag stortivs och älskar att bo i Tumba men det tar låååång tid när man ska hem!
Har blivit mer påtagligt nu när det blivit ett antal sena hemfärder på raken. Men jag ska inte klaga. :)
Vet inte hur vädret är nere i Skåne idag men här är det nästan sommarvärme.
Varit ute på en solskenspromenad.
Sitter och njuter av solen, lite mat och en kopp gott te och samlar ihop dagarna.
Ska alldeles strax göra mig i ordning och cykla bort till idrottsplatsen här i närheten.
Ska filma vår första fotbollsmatch idag.
Exciting!
Emilia har varit i stan. Träffades och tog en fika på Chokladkoppen på söder. Promenerade runt i stan och mötte upp Bjarne, Emilias sambo, och hade en riktigt trevlig middag på en Sushirestaurang vid hötorget.
Dagen efter kom Ronja upp. Så efter skolan tog jag mig in till Kungsholmen och hade en mysig Sushimiddag med Ronja och Ramona. Massor att prata om och ta igen. Supermysigt!

Hungriga kvinnor ;)

Igår stod det The Ark på schemat. Mötte upp Ronja och Ramona och tog oss till Gröna Lund.
The Ark är ett av mina favoritband live. Brukar alltid bjuda på en grym show men blev lite smått besviken med tanke på att detta var deras absolut sista gång. Är man van att bli bortskämd av deras främträdande så är det väl lätt hänt. ;) Är iaf sjukt nöjd med att vi kom dit och såg dem. Mötte sedan upp lite folk och drog hem till Ronja
för lite vin och snack.
Jag stortivs och älskar att bo i Tumba men det tar låååång tid när man ska hem! Har blivit mer påtagligt nu när det blivit ett antal sena hemfärder på raken. Men jag ska inte klaga. :)
Och det är när jag sitter på sista bussen hem som jag får bekräftat att det verkligen är superbackigt här! Hållplatserna heter i stil med "Branta backen" och "Stupvägen".
Vet inte hur vädret är nere i Skåne idag men här är det nästan sommarvärme.
Varit ute på en solskenspromenad.
Sitter och njuter av solen, lite mat och en kopp gott te och samlar ihop dagarna som gått.
Ska alldeles strax göra mig i ordning och cykla bort till idrottsplatsen här i närheten.
Ska filma vår första fotbollsmatch idag.
Shine on !

Kommentarer
Postat av: Anette

Lycka till med filmningen idag! :) <3

2011-09-17 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0