Från Camilla idag till Camilla i jul...



Idag har jag skrivit ett brev till mig själv till jul. Lite om var jag är idag och vart jag vill ha nått till jul. 
Om jag tagit tag i saker och ändrat på det som jag vill göra något åt, samt lite citat och pepptalk.

Tänkte egentligen skriva det till ett år framåt men jag klarar inte av att vänta så länge. Men ger detta något positivt med sig så gör jag kanske ett nytt för ett år framåt sen. ;)


Har även ritat upp en karta med mina mål för utbildningen.
Vart jag vill nå och hur jag ska göra för att nå dit.
Började som en skoluppgift men visade sig vara otroligt nyttig för mig själv med.
Att få allt i ord framför mig gjorde att jag fick en bra överblick över alla mina tankar och idéer som annars bara flyger runt huller om buller i huvudet.
Insåg att jag inte tänkt igenom riktigt hur jag vill nå en viss sak och insåg att något jag länge funderat på att skaffa kan jag avverka då det inte kommer ge mig något.

Jag tror på ödet, det gör jag absolut, men detta... Min framtid... Är något jag skall vara med och påverka själv med egna aktiva val och med en tanke bakom. Inte låta slumpen avgöra. 

För nu vet jag vart jag vill och nu ska jag se till att ta mig dit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0