Ooohh happy day..!

Vilken underbar dag!

Hade en "normal" skoltids-dag idag för en gångs skull! 09-16,30. Drog in till stan med en fin klasskompis och besökte Rajala. Börjar nog närma mig vad det är för typ av kamerautrustning jag vill införskaffa nu.

Det är verkligen en djungel i allt som finns. För att inte tala om alla tillbehör! Men det är väl när det ryser till lite extra i kroppen och man känner sig helt lyrisk över något som man vet att man är på rätt spår ändå? :)

Träffade sedan Ramona för en kort shoppingtur och en mysig fika.

Med ett leende på läpparna tog jag pendeln hem, pratade med mor min i telefon och strax därefter även Anette och log om möjligt ännu mer efter det.

När jag sen går där på vägen hem och njuter av hur bra jag mår och hur glad jag känner mig surfar jag in på mobilen och läser ett meddelande jag fått och känner hur hela själen ler från örsnibb till örsnibb.

Människor kommer och går men sanna vänner stannar kvar eller kommer tillbaka. Även om de försvunnit ur ens liv ett tag. Jag har en otroligt fin vän som jag vet att jag aldrig vill mista igen. En fin och sann vän som jag alltid kommer ha ett speciellt band till.



Do you remember when...

 















Good old days !

: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0