måndag.

Supertrött, filmat massor idag och redigerat massor i bilen och hänt en del så blir bara en kort summering här så jag kan hinna med allt innan mina ögon går i kors. En tidig morgon. Tysk frukostbuffé på hotellet, packning av utrustning, bagage, mat, medresenärer osv. Vi börjar få lite rutin nu och det börjar flyta på rätt bra.
Lämnade Bremen, fikade i Vestrup - Middag i Handrup - passerade gränsen till Holland och tog en fika i Denekamp och har nu landat på vår slutstation Hengelo.
Mysigt land än så länge. Förstår hälften av skyltarna. Skulle gå en liten stund innan och hade ibland svårt för att skilja på vad som var körvär, cykelväg och gångväg. Men jag lever fortfarande iaf så det gick ju bra.
Har fått en helt ny syn på majs. Ni vet när man var liten och föräldrarna sa att man inte fick titta så mycket på tv för då skulle ögonen bli fyrkantiga?? Jag älskade majs tidigare men nu har jag sett så mycket majs under resvägen så mina ögon ser nog snart ut som majskolvar.
Möttes av ett ritkigt fint hotell med fina rum och en enormt god och trevlig kvällsbuffé. Jag bokstavligt talar rullar snart fram så funderar på att fråga om jag inte kan få lov att "rulla" med de andra hela resterande vägen ner. Gissar inte på att jag kommer få så mycket feedback men värt ett försök
Ryttarna är som vanligt helt galet otroligt grymma. Idag har det varit ordentlig motvind men de har cyklat på som tusan ändå. Tyckte någon pratade om en 25km/h i snitthastighet?
Börjat filma och följa två av servicecrebilarna nu. Massor av material att lägga in och inser nu att min ena kamera börjar spöka. Går inte att dra in materialet från kameran till datorn så fasar en grymt jobbig dag för mig i morgon.
2 timmars internet igår så hann inte ladda upp detta innan tiden gått ut.. så här kommer måndagen. :)
23,00
Supertrött, filmat massor idag och redigerat massor i bilen och hänt en del så blir bara en kort summering här så  jag kan hinna med allt innan mina ögon går i kors. En tidig morgon. Tysk frukostbuffé på hotellet, packning av utrustning, bagage, mat, medresenärer osv. Vi börjar få lite rutin nu och det börjar flyta på rätt bra.
Lämnade Bremen, fikade i Vestrup - Middag i Handrup - passerade gränsen till Holland och tog en fika i Denekamp och har nu landat på vår slutstation Hengelo.
Mysigt land än så länge. Förstår hälften av skyltarna. Skulle gå en liten stund innan och hade ibland svårt för att skilja på vad som var körvär, cykelväg och gångväg. Men jag lever fortfarande iaf så det gick ju bra.
Har fått en helt ny syn på majs. Ni vet när man var liten och föräldrarna sa att man inte fick titta så mycket på tv för då skulle ögonen bli fyrkantiga?? Jag älskade majs tidigare men nu har jag sett så mycket majs under resvägen så mina ögon ser nog snart ut som majskolvar.
Möttes av ett ritkigt fint hotell med fina rum och en enormt god och trevlig kvällsbuffé. Jag bokstavligt talar rullar snart fram så funderar på att fråga om jag inte kan få lov att "rulla" med de andra hela resterande vägen ner. Gissar inte på att jag kommer få så mycket respons men värt ett försök. :)
Ryttarna är som vanligt helt galet otroligt grymma. Idag har det varit ordentlig motvind men de har cyklat på som tusan ändå. Tyckte någon pratade om en 25km/h i snitthastighet?
Börjat filma och följa två av servicecrebilarna nu. Massor av material att lägga in och inser nu att min ena kamera börjar spöka. Går inte att dra in materialet från kameran till datorn så fasar en grymt jobbig dag för mig i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0