Soon we're off!


Har ingen aning om jag kommer börja skriva igen. Om jag har tid och lust till det eller vad. Den som lever får se.
Iaf så är det idag exakt en vecka till jag är klar med min utbildning. Vad som händer sen. Om jag får något jobb inom media. om jag får något jobb överhuvudtaget så jag kan flytta hemifrån (till Malmö please).  Om jag kan flytta in tillsammans med min livskamrat. Ja vad som händer sen är det ingen som vet. får jag inget jobb och för mycket fritid lär det väl finnas stor chans att jag drar igång med bloggen igen. ;) hoho. Men jag har mina mål och mina drömmar och på något sätt ska jag till slut komma dit jag vill.

Det jag däremot vet är att om 10 dagar så är jag i världsdelarnas världsdel. Njuter på en solstol vid poolen på hotellet, går på stranden i Venice beach, kollar Hollywoodskylten, vandrar runt på Universal studios, åker en fet bergochdalbana, kollar in Grand Canyon eller kanske går och äter i någon av alla tusentals restauranger och glassbarer.

Har HUR MKT som helst som vi ska hinna med att se, prova, göra! Längtar så galet mycket och de ska bli rikigt nice. Har dock en stark magkänsla som säger att jag kommer rulla fram när jag väl kommer hem. Vi ska tydligen äta så otroligt mkt så jag vet inte ens om vi kommer hinna med allt. Amerikanska pannkakor med tusen tillbehör, alla glass kedjor som jag "absolut inte får missa", mexikanska restaruanger, toi thaimat osv osv osv.. Men det "ska va gött o leva annars kan de kvitta" som en vis man en gång sa för länge sedan. Lär bli extrem hårdträning sen när man kommer hem igen. Enligt (tydligen säker källa) så ska mestadelen av all befolkning i Los Angeles vara bögar så jag och Milla har insett att det är bara för oss att äta vad vi vill och inte bry oss för det är ändå inga killar som kommer titta på oss när vi har två karlar bredvid oss. Så någon beach 2009 är det bara att glömma för fröken Nilsson. Siktar på en beach 2015 istället. Det ska jag nog kunna fixa... Om jag låter bli att äta i tre år...?

Iaf så ska de bli sjukt nice med USA.!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0