ett litet break..

En dag off från praktiken för att hinna med skolsysslor. Spenderat en liten stund i Lund med att leta runt i alla teknikaffärer efter en grym vattentät videokamera men jag är besviken. Typ max en vattentät på vart ställe. MAX! riktigt dåligt utbud! jag som hittat så många på internet. Hade hoppats på att få lov att testa dem lite på plats, men icke. Så frågan kvarstår fortfarande om jag ska köpa en innan USA eller vänta till efter. Sen e frågan om man ska köpa en billigare och helt okej vattentät eller lägga på ett antal tusenlappar och få en riktigt bra vattentät med HD. Har ingen HD nu men känns som det kommer gå väldigt snabbt framåt vad gäller det.. Tål att funderas på ett par gånger till..

Tog även ett besök till frissan. Försökte rädda det som frissan i Sthlm förstört. Resultat - lite bättre.

Sen bar det iväg till Camilla för att fixa klart sjukhusbibbblans info film. Kollade även det vi filmat på Katterevyn. Årets Katerevy är verkligen galet bra. Jag älskar den. Ni som inte sett den borde se den!

Ikväll blev det lite joggning ute på landsbyggden i det härliga kvällsvädret sen hem och baka annanaspaj infor morgondagen.



Tjo tjim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0